Osposobljavanje MSP za prodaju i izvoz putem crowdfunding kampanja

/Osposobljavanje MSP za prodaju i izvoz putem crowdfunding kampanja
Osposobljavanje MSP za prodaju i izvoz putem crowdfunding kampanja2020-07-13T08:35:47+00:00

Termini održavanja radionice:  26. i 27.9.2019. te 3. i 4.10.2019.

Trajanje radionice: cjelodnevne radionice s početkom u 9h

Crowdfunding je način financiranja projekta ili poslovnih pothvata prikupljanjem malih novčanih iznosa od velikog broja ljudi. Prikupljanje sredstava crowdfunding metodom vrši se najčešće vrši putem internet jer je to najlakši način za dosezanje velikog broja potencijalnih investitora.

Jedna od statistika kaže da je u 2015. godini preko crowdfundinga u svijetu prikupljeno je preko 34 milijarde američkih dolara što je potvrda koliko je navedena metoda uspješna.

Iako postoji više tisuća crowfunding platformi, koncept rada svih platformi vrlo sličan: korisnik izrađuje svoj profil na platformi i pomoću različitih internetskih alata predstavlja svoju ideju uobličenu u projekt trudeći se da to učini na privlačan, osoban i prepoznatljiv način koji će privući podržavatelje iz cijelog svijeta i potaknuti ih da daju novac upravo tom projektu. Takvo predstavljanje projekta zove se kampanja.

Tijekom vremena razvila su se četiri bitno različita tipa crowdfundinga: crowdfunding donacijama, nagradama, pozajmicama i vlasničkim udjelima od kojih ne najuspješnija metoda donacijama i nagradama

Crowdfunding je odličan način da prikupite novac za projekt, proizvod ili osobni poslovni izazov. Dođi na BESPLATNU radionicu u Algebra LAB i izravno od crowdfunding stručnjaka saznaj koji model savršeno odgovara tvojem projektu